Friday, September 24, 2010

ari sabtu ujung minggu

Sekali agi aku mencoret something pade blog yg aku kire xde sape nk baca... sbb aku x hot.. n sbb aku x encem.... xkesahla... juz aku nk menulis je... nk kongsi rase.. pada yg membaca jutaan time kaceh...

arine aku kick start moto aku di pagi ari n trus menuju SBRJ.. mapley kegemaran??? dak ADM.... (Alam Damai Merawan a.k.a dak umah aku ar).. setelah makan nasi lemak n tosai 1, dan ditambah ngan teh tarik 1, aku alik ke umah kemas umah.. sbb arini ari mengemas umah... sume kemas umah arini.. bilik aku yg da dkt nk jadi sarang tikus da kemblai bersih.. sbb pe x kemas sblm nih... bz wat research.. ketas bersepah2.. tp xpe da bersih....

tp 2 sume juz intro huahuahua.... fokus blog aku arini adelah perasaan aku tuk blaja.. dkt2 nk abes sem nih.. lg 6 minggu jer lagi.. mcm da xde jiwa da nk blaja... tah bile nk abes... research watkn aku loya nk blaja.... penat giler... korang da start wat research nnti korg taulah (esp. dak mktb)...

n aku pg nih bace paper sun.. fav aku... tp ade seswatu yg pelik... nape the sun amat tebal... n paper melayu bapak nipis.. hage same jer.. xde la plak sun jd RM5 sbb tebalnya.. ntahla.. ingat aku k kupas dalam blog akan datang.... daaaa

No comments: